Küsija suu pihta ei lööda.

Helista või kirjuta kui oma küsimusele altpoolt vastust ei leidnud.

ESITA TELLIMUS

  • Vali peoks/ürituseks vajalikud tooted. Kui sa pole kindel, mis tooteid vajad, siis aitame Teid meeleldi.
  • Esita tellimus kodulehe kaudu või võta meiega otse ühendust ([email protected]).
  • Saadame Teile esmase pakkumise.

KINNITA TELLIMUS

  • Kui pakkumine sobib, siis kinnitame tellimuse meili teel.
  • Logistik võtab Teiega ühendust, et leppida kokku toodete üleandmise kuupäev ja kellaaeg (1-3 päeva enne sündmuse toimumist).
  • Toodetele on võimalik ka ise järgi tulla.

INVENTAR TUUAKSE KOHALE

  • Toome Teie inventari kohale ja tuleme järgi Teiepoolt valitud kellaaegadel.

KIRJUTAGE MEILE

    Valige sobiv esindus:

    Vali lisateenus(ed):

    Loe lähemalt meie uue dekoraatori teenuse ja võimaluste kohta siit

    KONTAKT

    Kas renditavate toodete transport sisaldub hinnas?

    Ei, toodete rendihinnale lisandub transport vastavalt sihtkohale

    Kas paigaldate telke ka väljaspool Tallinna?

    Jah, paigaldame telke ja muud inventari üle Eesti, ka Lätis ja Soomes.

    Kas renditoodetele on võimalik ka ise järgi tulla?

    Jah. Oleme avatud E-R 09.00-17.00.

    NB! Novembrist on Tallinna ladu avatud E-R 09.00-17.00. Nädalavahetustel suletud!
    Tulles ise järgi inventarile säästate transpordi ja paigalduse kulu.

    Meie esindused:

    • Tallinnas – Betooni 14a
    • Tartus – Vinkli 2

    Kui kaua enne üritust peaksin tooted broneerima?

    Mida varem, seda kindlam on, et vastavad tooted vastavaks kuupäevaks olemas on. Samuti oleneb toodete spetsiifikast. Osa tooteid on tuhandeid (nt mööbel), osa ainult mõni.  Samuti oleneb väga palju kuupäevadest, nt suvekuudel on tellimusi väga palju, samuti detsembris, jõuluürituste ajal.

    Kuidas tellida?

    Tellimiseks on palju viise:

    1. saadate päringu läbi kodulehe
    2. kirjutate otse müügiesindajale või projektijuhile, kelle kontaktid leiate kodulehelt
    3. tulete kohapeale kontorisse – arutame kõik detailid läbi ja paneme tellimuse kirja

    Kaua kehtib müügitoodetele tagastusõigus?

    Ostetud kaupa saab tagastada kuni 14 päeva alates toote kätte saamisest.

    Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et
    ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

    Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14
    päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud
    tasud.

    Kas tooteid saab ka tagastada nädalavahetusel (L ja P)?

    NB! Novembrist on Tallinna ladu avatud E-R 09.00-17.00. Nädalavahetustel suletud!

    Oleme avatud kellaaegadel E-R 9.00-17.00

    Kui soovin rentida nädalavahetusel, siis kas pean maksma topelt summa?

    Toodete rendihind tuleb kasutuspäevade järgi. Kodulehel on kuvatud 24h rendihind, iga järgnev päev on 10% rendihinnast.

    Kas rentida saab ka üksikuid tooteid - ühte lauda ja ühte tooli?

    Jah, muidugi, ka väikerent on meie jaoks väga oluline.

    Mis juhtub, kui planeeritud üritus jääb ära?

    Broneeringu tegemisel väljastame ettemaksu arve 30% koguarvest. Teavitades tühistamisest 14 päeva ette, tagastame ettemaksu. Hilisemal tühistamisel kahjuks ettemaks tagastamisele üldjuhul ei kuulu.

    Kas tellimust saab kinnitada ka telefoni teel?

    Eelistame, et tellimus esitatakse kirjalikult (meilis või siis kohapeal vormistatud) – nii väldime võimalust vigade tekkeks.

    Kuidas toimub tasumine?

    Maksta on võimalik arve alusel ülekandega, kohapeal kaardiga või sularahas.

    Kas kodulehel toodete hinnad sisaldavad käibemaksu?

    Kodulehel olevad hinnad ei sisalda käibemaksu. Päringukorvi tooteid lisades näete lõppsummana hindasid koos käibemaksuga.