Õpi ekspertidelt, mitte vigadest.
Olenemata sellest, kas korraldad aiapidu, firma suvepäevasid või pulmasid. Telgi rent on kiireim, lihtsaim ja kindlasti ka mugavaim lahendus. Majas või peokohas ei ole alati piisavalt pinda ürituse korraldamiseks. Ehkki vigadest õpitakse, ei tasu alati neid läbi teha ja pigem ekspertidelt nõu küsida. Toome välja mõned põhilised vead.
1. Viimasel minutil broneerimine
Üle 13 aasta kogemusi on näidanud, et klientidel on harjumuseks viimasel minutil telki rentida. Suvevälisel ajal on see täiesti okei, aga suvisel ajal on nõudlus äärmiselt kõrge ja paljud ei pruugi saada soovitud tooteid enam. Seega lihtsalt puhtale õnnele ei tasu alati lootma jääda. Ürituskorraldajad juba teavad kogemusest ja ürituseks vajalik broneeritakse varakult ära, et hilisemaid probleeme vältida.
Arvamus, et telgi rendiga tegelevaid ettevõtteid on ju veel, ei ole ka õige lähenemine. Kuna Eestis on suve ainult 3 kuud, siis kõikvõimalikud suvepäevad ja pulmad tehakse pigem just suvisel ajal. Iga aasta muutub telgi rentimine populaarsemaks ja nõudlus suuremaks kui pakkumine. Tihti on ette tulnud olukordi, kus klient tuleb meie juurde, kuna keegi ei suuda pakkuda talle soovitud tooteid.
Tähelepanuta ei tasu ka jätta töömahtu. Isegi kui telk on ettevõttel olemas. Kas ta suudab ka oma töömahu juures selle viimasel hetkel transportida ja paigaldada? Oleme iga aastaga üha enam seda probleemi proovinud lahendada ja kliendile igal võimalusel vastu tulla.
Lisaks eelnimetatule, kasvab nõudlusega ka toodete hind. Varakult broneerides võidad ka rahaliselt. Hooaja keskel võivad osa toodete hinnad ulmeliseks minna, kuna nõudlus kasvab.
Enamasti on broneerimine täiesti tasuta, väljaarvatud moodultelgid, mille puhul rakendub ettemaks. Seega tasub kasutada võimalust ning tooted ära broneerida!
2. Kontrolli ettevõtet
Kui teenusepakkujal puudub kogemus ürituste valdkonnas, siis tihti pole ka vajalike teadmisi parima lahenduse pakkumiseks kliendile. Klient ei oska alati ise küsida ja teenusepakkuja peaks oskama ise välja tuua küsimusi, et pakkuda asjakohast ja kvaliteetset lahendust.
Mõned näited:
- Maapinna eripärasus. Konarlik maapind ei ole alati parim variant laudade ja toolide jaoks. Külalistel on sellisel juhul ebamugav ning kõikuvad lauad võivad nii mõnegi lauanõu ära lõhkuda. Jällegi sõltub suuresti ürituse tüübist. Püstijala ürituse puhul ei mängi see nii suurt rolli.
- Telgi kinnitamine. Telgi kinnitamiseks on erinevaid võimalusi – raskustega või spetsiaalsete telgi vaiadega. Kinnitamine sõltub maapinnast ja kas klient annab loa puurimiseks. Kui telki ei kinnitata võib palju õnnetust ja kahju tulla.
- Soovitused. Soovitused ja veel kord soovitused! Eesmärk ei ole paremat müüki teha vaid pakkuda lahendust kliendile, mis looks positiivseid emotsioone ja elamusi ning kutsuks klienti teenust uuesti kasutama. Selleks, et teenusepakkuja oskaks soovitada, on vaja kogemusi.
Hea nõu! Uuri tuttavatelt või sõpradelt, kelle teenuseid nemad kasutanud on ning saad seejärel oma järeldused teha.
Äärmiselt oluline on ka kliendisõbralik suhtlus. Kõik algab rahulolevast ja rõõmsast kliendist, kes peale kliendihalduriga suhtlemist tunneb ennast paremini kui enne ning usaldab vabad käed teenusepakkujale.
3. Telgi ja inventari rentimine erinevatest firmadest
Ilmselt nõustud, et meil kõigil on kiire. Efektiivne aja- ja teenuste kasutamine aitab meid paremini kursil hoida ning oma aja peremees olla.
Kui vajad oma üritusele täislahendust – telk, mööbel, lauanõud, valgustused jne, siis erineva teenusepakkujaga suhtlemine võtab väga suure aja ning transport läheb palju kallimaks kuna tooted tuuakse erinevate firmade poolt.
On muidugi ka erandeid, kus tõesti üks teenusepakkuja ei suuda kõike pakkuda ja tuleb mõned tooted juurde rentida. Siiski on see pigem erand. Tegutsedes turul juba üle 13 aasta, oleme enda tootevalikut selliselt laiendanud, et kliendil oleks võimalik rentida kõik peoks vajalik ühest kohast.